Tuesday 3 March 2009

sdey...pressure...stress...

macam2 da jadi lately till malam tadi...
aku dan si dier pon der masalah smlm coz communication prob...
da lak anak buah kesayangan patah tangan kat umah...
nak balik cepat2 coz nak jumper dier...

naper kiter perlu stress???
naper kiter tertekan???
bagaimana nak menghilangkan rasa sdey???

bagi pandangan aku, manusia tertekan biler dier dipaksa, terpaksa atau memaksa untuk melakukan benda yang dier x suker...
ataupon dier suker wat tapi der penghalang yang wat dier cam x suker wat keje 2...
ataupon banyak masalah yang menimpa dier tapi xley nak solve...

bagaimana nak solve penyakit nih???
banyak care nak solve...
paling senang kiter ley tengok yang individu 2 memerlukan seseorang untuk meluahkan semua perkare yang dier raser n hadapi...
kalo aku, aku perlu space tok aku pk sumer hal...
cam smalam biler aku da tension sangat2 aku g lepak sorang2 tepi bbeteng kat taman tamadun islam pastuh cube tenangkan jiwa sniri..
cuber kaji puunca sgale masalah yang dihadapi...

5 comments:

Syalily said...

huhu..cdey towl munyiknye..
hehe..meh aku bg tipz cket..kalo ko rase bengang,ko rase nk marah kan,cube ko cari at least 10 sebab nape ko nk marah..nnt kan bile da jumpe 10 sebab ko cari 10 ag sebab sapmpai la ko da xjumpe sebab nape ko nak marah..
haha..jgn2 tensen2..nnt cepat tue..tgl aku cowang je yg mude remaje..muahahahaha....

Unknown said...

cian~
stress ea..hehee

sliper_jepun said...

hahaha...
prasan giler muder remajer...
orang da panggil maklong pon ingat muder lagi ker???
sruper aku lepakkat tempat2 yang menenangkan jer...
as exp lepak kat kolam ikan depan umah aku sambil mancing ker...

Syalily said...

ikan2 kat parit depan umah ko pun stress bile tgok ko mancing kat ctu..wakaka...

sliper_jepun said...

shiot...
kantoi g memancing...
tapi bukan parit kat depan umah k...
tempat dirahsiakan...
hahaha...